onsdag den 15. april 2009

Hvordan begår man lettest selvmord

Jeg sidder her og søger på nettet for at finde ud af hvordan jeg lettest begår selvmord alt imens jeg vasker en maskine med tøj og laver suppe til aftensmad.
Hvis der sidder nogen derude der ved hvilke piller der virker bedst og hvor mange man helst skal tage for at være sikker på at opnå det ønskede resultat hører jeg meget gerne fra jer.

Jeg er 42 år og har det meste af mit liv levet med at være anderledes. Jeg har et socialt handicap der med fører at jeg konstant kvajer mig i helt almindelige sociale sammenhænge. Det medfører at jeg bliver stemplet som "underlig, for meget eller bare den man ikke har på gæstelisten".
Jeg har fået diagnosen Emotionel ustabil personlighedsstruktur og dyssocial.
Der er ikke noget medicin der kan afhjælpe dette handicap og det er stort set umuligt at få kvalificeret hjælp. Der er ikke andet at gøre end at gå gennem livet med følelsen af af være udstødt og isoleret.
Det gider jeg ikke mere. Jeg får konstant depressioner og bliver totalt handlingslammet. Jeg kan derfor ikke se anden udvej end selvmord.
Jeg har tænkt mig at begynde at hamstre piller. Tage ind på Istedgade og købe ketoganer indtil jeg har nok.
En anden mulighed er, at leje et lækkert hotelværelse, drikke en masse alkohol, tage nogle piller og hoppe i badekaret og snitte håndledene.
Jeg har desværre ikke noget erfaring indenfor dette område og vil derfor gerne høre fra seriøse personer der kan hjælpe mig med selvmords tips.

85 kommentarer:

  1. Der var ingen der svarede dig. Er du der endnu? Er livet blevet bedre? Venlig hilsen Lotte

    SvarSlet
  2. Hej, det er en meget egoistisk ting at gøre, tænk på alle dem der holder af dig og tænk på dig selv man kan altid løse sine problemer ved at snakke ud om det.
    Hilsen Andreas, 14 år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Idiot er du at høre på snotnæse..!

      Slet
    2. "Snotnæse" Har du slet ingen impati. Uforskammet svar.

      Slet
    3. Hvad hvis det er ens familie der er problemet?

      Slet
    4. Det er ikke familien men nok mere en selv der er problemet og det som man måsked har oplevet

      Slet
    5. Det er sku da familien som er egoistisk hvis de tvinger personen til at leve et liv som de ikke vil have?

      Slet
    6. Hvorfor skal man blive ved med at holde pine ud og leve efter andres mening.for dem hvor selvmord lykkedes.er helt.de har fået fred.og skal aldrig noget mere de har fred.

      Slet
  3. Hey, jeg er en pige på 15 år. Jeg vil virkelig gerne begå selvmord, da jeg er så deprimeret, at jeg laver selvskade, og ryger mig helt i gulvet:-( Og drikker hver dag!:-(... Hvordan gør jeg det hurtigt og nemt, så ingen opdager det?! Jeg har været cutter i 7 år nu;-( Og min krop er bare et stort ar! HJÆLP MIG! JEG VIL DØ NUUUU!!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laura..
      Jeg blev virkelig ked af det, da jeg læste hvordan du mangler at elske dig selv.
      Jeg kender godt til det at være "cutter"
      Den smerte du mærker er et udtryk for noget andet.
      Man behøver ikke selv at være bevidst om, hvad dette "noget andet " er, og hvad smerten egentlig dækker over, MEN..
      Det kan man finde ud af..
      Og du skal IKKE være bange for, HVAD du evt. finder ud af.. Smerten er der jo for en årsag, og prøver at fortælle dig noget. Det er jo ikke meningen at smerten skal være der i første omgang, det er jo derfor det gør ondt! For at noget i dig prøver at fortælle dig noget vigtigt!?
      Der er ingen (især i den unge alder du har), der har fundet "de vises sten" og svaret på alting.. og hvis de påstår det, er de direkte utroværdige.
      Det er altid mere være svært for en udefrakommende at komme med nogle konkrete brugbare løsninger, hvis ikke de har stået i en lignende situation.
      Må jeg derfor forslå dig dette..
      Snak med andre i en lignende situation.
      Har du prøvet at læse i det blad der hedder LMSNYT? Prøv det👍👈 Jeg beder dig, giv det en chance🙏👈 Please🙏
      Du kan læse det på dit bibliotek, og hvis de ikke har det lokalt, burde de kunne bestille det hjem.
      Med hensyn til dine ar, vil de med tiden hele op, og der bliver hele tiden opfundet nye ting, der hjælper på processen, fx i stamcelleforskning👍
      Dine ydre ar er en måde for dine indre ar (smerte) at komme til udtryk på.
      Håber at du kunne bruge det til noget?
      Med venlig hilsen..

      Slet
    2. lad vær,, tænkt på de gode ting i dit og prøv og tænkt på at du ikke kun ødelægger dit liv men også de folk der holder af dig

      Slet
  4. Jeg har selv prøvet at begå selvmord, men det lykkes bare ikke. Jeg har prøvet at tage 20 piller på en gang men nej. Prøvet at drikke afløbsrens' også uden held æv. Hvad fanden skal jeg prøve næste gang.......

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville anskaffe mig en god pistol tilhørerne kugler.skære et hak i kuglerne.pistolen i munden.også tryk på aftrækkeren.

      Slet
    2. jeg har prøvet 9 gange og havde taget 0ver 50 sove piller der var på 10 mg plus de pumpede over 250 andre piller ud af mig gjorde de alle 9 gange vil ikke leve mere men kan åbenbart ikke dø påå piller kan jeg se

      Slet
    3. En 100ml sprøjte kun med luft i. Bum Hjerte stop

      Slet
  5. Hej
    Jeg vil gerne opfordre dig til at søge hjælp. Jeg har haft en emotionelt ustabil personlighedsforstyrrelse og er blevet erklæret rask efter langvarig terapi. Det er hådt arbejde, men ikke umuligt. Der er behandlingstilbud flere steder i landet. DER ER ANDRE LØSNIGER END SELVMORD

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej ja jeg ved godt at der er mange muligheder men hvad hjælper det når jeg syndes den hjælp jeg har fået ikke hjælper og jeg hele tiden laver fejl og en facade så andre ikke kan se at der er noget galt med mig ��

      Slet
  6. Vil i så stoppe med al det selvmords pjat. Hvis i har adgang til intenet kan det vel ikke være SÅ slemt måske kunne det hjælpe at komme i nye omgivelser..
    Jeg ved at mange kan gå rundt med så nogle tanker, men hallo der er INTET der er så meget hver at begå selvmord for. Det der i hvert fald ikke noget der er mere hver en et menneskeliv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dog et egoistisk svar af karakter og tilsyneladende mangel på empati.

      Slet
    2. Empati er evnen til at kunne leve sig ind i andres følelser. Dermed kan man bedre sætte sig i en andens sted og forstå dem.
      Man behøver ikke dog nødvendigvis være enig med vedkommende for at have sympati for selvsamme.
      Håber at du (Lotte?) kunne bruge mit svar på dit spørgsmål til noget?
      Med venlig hilsen..

      Slet
    3. du aner ikke hvordan det er at have det sådanne her du kan ikke udtake dig før du selv har prøvet ar have det som os så vis du ikke har noget positiv at sige så lad heller være at svare for respons som du siger gør det bare være bare så du ved det

      Slet
  7. Og forresten... Kender i et sted i Danmark hvor man kan købe ramen?

    SvarSlet
  8. Til jer som ikke har haft en depration og været indlagt for det, i kan jo ikke bare skrive at livet er for kort til at tænke på Selvmord. Vi kan få hjælp her der alle vejene, ja men når man føler at det ikke hjælper på vores tanke gang V ad så??? Jeg har nu prøvet at se om jeg kan arbejde det væk men som Exportchauffør har man mange ene timer hvor tankerne bare flyver rundt. Helt ærligt så vil jeg også bare gerne væk herfra

    SvarSlet
  9. Hørt morfar.
    Indlæggelse er det værste, der har man ikke andet at tænke på, om hvor fuck op ens liv er...
    Og hvor meget man burde tage ens eget liv...

    SvarSlet
  10. Et laaaaangt fald ned mod en hård overflade burde løse problemet.
    Hvis du alligevelmod forventning skulle overleve, tilbyder kommunen dig et ressourseforløb. Selvfølgelig med efterfølgende såkaldt virksomhedspraktik. Det går i grunden ud på gratis slavearbejde sålænge det passe dem. Så ummiddelbart er det laaaange fald at foretrække.

    SvarSlet
  11. Et laaaaangt fald ned mod en hård overflade burde løse problemet.
    Hvis du alligevelmod forventning skulle overleve, tilbyder kommunen dig et ressourseforløb. Selvfølgelig med efterfølgende såkaldt virksomhedspraktik. Det går i grunden ud på gratis slavearbejde sålænge det passe dem. Så ummiddelbart er det laaaange fald at foretrække.

    SvarSlet
  12. Hvis i ikke har noget der er positiv i livet, eller nogen i skal passe på så ta´da ud i verdenen og oplev noget, mød nye mennesker, se nye steder. For hvis alt det i har skrevet passer så kommer i ikke til at savne nogen eller noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber at nogen vil savne dem, og at de når at få det fortalt til dem, så de får øjnene op for det inden..

      Slet
    2. Hva så når ens krop og kræfter ikke er der og alt alle er væk og Penge ejendele værdier stjålet svindlet fra en. Netop ifordi man ingen har er bange og ud dø fra så man er låst fast stjålet

      Slet
  13. Jeg søger en hurtigt måde på at begå selvmord, mine brødre og jeg har ikke længere kontakt mine forældre ønsker mig ikke, jeg har ingen venner, eller veninder og ja ved godt at en kæreste kan være bedøvende ligemeget, men det kunne osse være en sød ting, at have.. Jeg har mistet alt troen på at få kontakt med omverden, jeg sider hver dag og prøver på at tage overdosis af insulin (Diabetes type 1) jeg vil så gerne dø, men ved ikke hvordan jeg gør det nemmest, nogen der kunne komme med en ide?

    SvarSlet
  14. Hej, jeg håber at du når at læse dette.
    Din beskrivelse af hvordan du har der, gjorde indtryk på mig, da jeg kunne genkende mig selv i din beskrivelse, jeg vil gerne hjælpe dig, da jeg selv har de samme planer om selvmord og har lidt viden om hvordan man gør, min du skal ikke tænke på de personer som siger at det er egoistisk af dig at begå selvmord, de glemmer nemlig at samfundet i dag svigter deres egne syge og udstiller dem nærmest som pestramte og samtidig straffer dem ved at tage deres eksistensgrundlag fra dem, samfundet skulle derimod skamme sig, da det er de syge der som regel er de stærkeste, for de står ved og tør indrømme at de er syge, derimod er samfundet de svageste, for de tør ikke at stå frem og hjælpe, de er bange for at selv at blive udstødt, men har du ikke endnu begået selvmord, så tag kontakt til mig og vi kan hjælpe hinanden til at få fred

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med dig. Du skriver at du gerne vil hjælpe mig, hvordan kan du det eller kender du nogen som vil gøre det af med os to? Jeg har skiftet arbejde sidste år og har bare fået kanon gode kolegaer, men da jeg har mange alene timer kommer det frem igen med mine ned ture. Jeg har gået til både dit og dat men jeg syndes ikke folkene forstår mig. God weekend

      Slet
  15. Jamen kan i så ikke godt tage mig med, har for mange ned ture syndes ikke det er vær at leve i længere.

    SvarSlet
  16. Jeg havd etænkt mig at gøre det men så så jeg ik min familie mere tænk for i gøre det

    SvarSlet
  17. Jeg syntes det er skræmmendene at læse alle de stakler der gerne vil tage deres eget liv, en sølle pige på bare 15år der kalder sig for Cutter. i er snot forkælet alle sammen, i burde sku skamme jer, i skulle sendes til Somalia alle sammen,leve i en lille ler-hytte og arbejde for føden, få lov til at opleve hvor skide godt i faktisk har det her i Danmark. i skulle tvinges til at bo i Somalie alle sammen i 6md, så ville i alle sammen tude for at komme hjem til lille Danmark igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan godt høre du aldrig har oplevet noget psykisk dårligt. Det har intet med at man er utaknemmelig og synes Danmark er en stor lort, det er noget inden i ens hovede og hjerte der bare råber konstant, og folk omkrign en der bliver ved og ved og ved med at bebræde en og sige man intet gør godt nok, selv om man virkelig gør det bedre end man kan. Det kan godt være at Danmark er et sikkert og dejligt land, men hold kæft man systemet er begyndt at kræve alt for meget, de er i gang med at lave os til små robotter (Sådan nogle der siger lige som dig) De er i gang med at gøre så vi ikek må føle. Og hvis bare man ikke gør noget som de kræver, så bliver man smidt ud eller presset til man ikek kan mere + man er ikek forkælet hvis man vil dø. At dø er en ret, så jeg fatter ikek hvorfor systemet bestemmer man ikke må??

      Slet
    2. Man kan godt høre du aldrig har oplevet noget psykisk dårligt. Det har intet med at man er utaknemmelig og synes Danmark er en stor lort, det er noget inden i ens hovede og hjerte der bare råber konstant, og folk omkrign en der bliver ved og ved og ved med at bebræde en og sige man intet gør godt nok, selv om man virkelig gør det bedre end man kan. Det kan godt være at Danmark er et sikkert og dejligt land, men hold kæft man systemet er begyndt at kræve alt for meget, de er i gang med at lave os til små robotter (Sådan nogle der siger lige som dig) De er i gang med at gøre så vi ikek må føle. Og hvis bare man ikke gør noget som de kræver, så bliver man smidt ud eller presset til man ikek kan mere + man er ikek forkælet hvis man vil dø. At dø er en ret, så jeg fatter ikek hvorfor systemet bestemmer man ikke må??

      Slet
    3. Hej Nadejda..
      Jeg prøver at sætte mig ind i din tankegang for at forstå dig ret..
      Skulle det hjælpe at sende nogle med selvmordstanker til Somalia fordi..
      At de skulle opleve noget (i Somalia) der åbenbart skulle være så ubehageligt? at de dermed skulle glemme deres egne problemer??
      Ville det ikke svare til, at du tog én smerte, der i forvejen for vedkommende er så svær, at de kæmper med selvmordstanker, OG.. så prøve at toppe dette isbjerg af smerte med en endnu større smerte??
      Titanic.. here I come!
      Håber i finder en redningskrans (love somehow always seems to be the answer🤔)
      I wonder if..(?)
      Med venlig hilsen..

      Slet
    4. Hold kæft hvor er du en latterlig idiot at høre på Nadejda. Selvmordstruede folk skal bare tage sig sammen? Store dynge lort.

      Slet
  18. hej alle sammen, jeg hedder morten. jeg ved udemærket godt hvordan i har det alle sammen, jeg har selv prøvet løkken flere gange, desværre kunne mit loft ikke holde til det og det gik skævt, jeg har fundet en ny måde at begå selvmord på, jeg bor selv på en 6 etages bygning og har tænkt mig at hoppe ud i morgen. jeg håbe i alle vil forstå mit valg og jeg håber i gør det i ønsker :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Morten. Det lyder noget voldsomt at springe ud fra 6 etage og bliv splattet nede på fortovet foran folk, av av

      Slet
    2. Hej Morten... Hvornår hopper du og kan jeg være med... :)

      Slet
    3. HALLO..
      Tænkt jer om før i gør noget dumt.. Ja mit liv stinker også men det stinker ikke så meget at jeg vil skade mig selv eller andre fordi ved at begå selvmord skader du alle de folk der holder af dig.. du ødelægger andre liv. Nogle siger ingen holder af dem men jeg ved det ikke er sandt der er altid mindst en der bliver ramt af det du vil gøre ved dig selv. And remeber we were born to be real not to be perfect :(

      Slet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Hej allesammen.
    Jeg har haft en veninde igennem hele mit liv hun er min bedste veninde, hun har været i depression i et stykke tid og jeg vil gøre alt for at gøre hende glad. Jeg prøver hver eneste dag at få hende til at tænke på noget andet og gøre hende glad. Hun har flere gange sagt at hun overvejer at begå selvmord og det piner mig dypt i mit hjerte. Jeg tør nærmest ikke at lade hende være alene på en "dårlig dag" for jeg er bange for at hun bare gør det pludseligt. Jeg er virkelig ked af at høre alle jer der har det så dårligt men jeg forstår det bare ikke og jeg håber at jeg kan få nogle svar herinde fra nogle som har det på samme måde som min veninde så jeg måske kan lære at forstå hende bedre og støtte hende så godt jeg kan. For jeg er villig til at gøre alt for at få hende igennem alt det her. Jeg mistede min elskede far da jeg var meget ung og jeg frygter nu at miste endnu en jeg holder af.

    Jeg håber virkelig nogle af jer vil dele jeres tanker med mig.

    Ønsker jer alt godt herfra og håber i ved at i ikke er alene <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Only You..
      Jeg syntes du skulle starte med at vise din veninde dit svar👍
      Med en så god ven som dig, der rent faktisk tænker på hende, burde hun jo have mindst en god grund til at blive her lidt længere😊
      Håber at i sammen finder flere..
      Med venlig hilsen

      Slet
  23. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  24. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  26. Hej søde. Min dødsdag står også for døren. Og jeg glæder mig til roen og slut med at leve for andres skyld.
    Ville kun ønske, at det ikke var noget man skulle helt alene. Men hey same same.
    Jeg har et lager af alt det bedste, men vil ikke sætte nogen oversyr for at hjælpe mig.
    Jeg tager i skoven, meget tidligt. Efter en nat uden søvn. Starter med seroqel (overdosis 1000 mg. Min.), så jeg hurtigt sover. Gør du ikke det bliver det MEGET smertefyldt! Og så er det bare at hælde i dig. Heller ingen opkast på denne måde. Kan slet ikke forstå, de ikke skriver det først for, på kommunens hjemmeside. Se you on the other side. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Hej Chalotte..
      Jeg håber du, på trods af alt, stadig er her?
      Håber at såfremt du stadig er, at du har fået det bedre?
      Ville ønske for dig, at du finder den fred du søger "on the other side" hér i denne verden imens du lever.
      Jeg vil bestemt ikke anbefale dig at tage en overdosis med Seroquel?
      Jeg vil faktisk direkte advare dig om det, da dette formentligt ville blive yderst smertefuldt for dig, inden du ville nå at miste bevidstheden!
      Håber at du stadigvæk er i live, og har fået mere lyst til at være her??
      Med (bekymret) venlig hilsen..

      Slet
  27. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie..
      Jeg forstår det du siger, da jeg genkender det fra mig selv.
      Jeg er glad på dine vegne for, at du har en kæreste👍
      Var det en mulighed at du kunne vise din kæreste din besvarelse, så han dermed bedre kunne få et indblik i hvad for problemer du tumler rundt med?
      Og Marie..
      Jeg syntes IKKE at du er en kylling!
      Det at du mærker dig selv nok til, at du stadigvæk er her, gør dig jo ikke til en kylling, tværtimod😊👍💪
      Dine følelser prøver jo at fortælle dig noget?
      Håber også for dig, ligesom du selv gør for andre, at du/vi finder den helt rigtige løsning, vi alle hver især kan stå og mangle her i livet?
      Med venlig hilsen..

      Slet
  28. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  29. Hold da helt op et langt indlæg som du Me Too har lang ind her, men du må rigtig meget undskyld jeg forstår ikke en pind med det du har skrevet. Håber du har det godt og ønsker dig alt mulig held og lykke i fremtiden

    SvarSlet
  30. Hej Chalotte. Jeg har prøvet at tage 12 Seroquel 4 Panodiler sammen med mit andet medicin for depration og blodtryk, men jeg fik verken ondt eller noget andet men vågnede desværre næste morgen æv.
    Så nu ved jeg ikke rigtig hvad næste skridt er eller bliver.
    God weekend til jer allesammen

    SvarSlet
  31. Hej har læst stort set alle svar i dette oplæg men ingen kommer dog med RÅDET om hvordan filen man nemmest kan ta livet af sig selv?? Har snittet mig selv og brændt mig selv, og kastetnig både fra 4. Sal OG osse 3. Sal, og osse haft et par overdosis på heroin og kokain og osse engang hovedpine piller men dog altid overelevet :( seriøs der må da sidde en eller anden derude med forstand nok pånedicin til at kunne sige at Hey pigebarn du skalaer ta så og såmange af de og de piller, så sover du ind og vågner IKK igen...???!!!???!!!!!


    PLEASE kom med konstruktiv svar, og ik al det der med at det er synd for mine omgivelser (da jeg faktisk er 110% alene) og jeg gider bare ik mer, er der da ik nok nogen der har et godt svar ??!!??

    SvarSlet
  32. Ved ik lige hvad dælen der sker for overskriften ulykkelig kærlighed ? Ik noget jeg har tastet?!?!!!!!! Hmm..?!

    SvarSlet
  33. Jeg har nu læst alle kommentarer herinde, og må sige at jeg både er forstående, chokeret og ærgerlig på en gang.
    Jeg forstår alle der kæmper med selvmordstanker, da jeg selv har haft og stadig kæmper med dette igennem 37 år pga depression, angst og ludomani.
    Til dem der ikke forstår det og synes det er noget pjat og som ikke har noget til overs for det, vil jeg bare sige, at det intet har at gøre med egoisme, men med psykiske problemer som kan skyldes mange ting. Psykiske problemer er desværre ikke ligeså anerkendt som fysiske problemer/handicaps , og derfor er det desværre tabu for mange stadigvæk. Det skyldes jo manglende forståelse fra samfundet, og for dem der ikke selv har lidt med psykiske problemer.
    Ja, alle har op og nedture, men der er en forskel på at kæmpe hver dag med en eller flere sygdomme, som man er træt af, eller det kan være ensomhed.
    Jeg vælger at kæmpe hver dag, fordi jeg har min datter, og fordi vi som mennesker er "skabt" til ikke at give op.
    Jeg ville dog ønske at alle der kæmper med selvmordstanker og føler sig alene med dem, som man jo ofte gør, kunne lave en gruppe, hvor man mødes og støtter hinanden, så livet ville blive lettere, og man faktisk fik øjnene op for, at man ikke er alene med problemer, og måske man ville kunne hjælpe hinanden på kryds og tværs.
    Fedt med et forum om selvmordstanker, men da negativitet intet vinder, mener jeg man bør prøve at vende det hele til noget positivt. For alle.
    Det var en lang smøre. Kommentér gerne.
    Og til dem der er selvmordstruet håber jeg bare at I søger hjælp. Det er ALDRIG for sent at starte på en frisk og kæmpe. Tanker fra mig

    SvarSlet
  34. Hej alle sammen, jeg har læst alle beskederne og jeg bliver simpelthen så sur over at nogle kalder selvmordstanjer for egoisme! Prøv lige at høre her... der er faktisk rigtig mange mennesker som har det meget svært i livet. Jer der kalder det for egoisme osv. Vil ALDRIG kunne forstå hvordan vi har det! PS. jeg har en god metode, men har dog aldrig selv turdet. En god overdosis piller og en plastikpose over hovedet.... jeg har også overvejet at skære struben over, men igen, jeg har aldrig turdet.
    Mvh. En 13 årig pige.

    SvarSlet
  35. Hej, jeg er en pige på 16.
    jeg hader mit liv jeg tænker for meget og har hjerte såre jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg har ikke lyst til at være her mere er der en let måde så jeg kan komme væk fra det her onde lorte sted/verden...jeg vil virkelig ikke være her mere og har været til lægen han vil ikke hjælpe mig fordi jeg er ikke syg nok men inde i skriger jeg efter hjælp!....hjælp mig pless.

    SvarSlet
  36. Jeg er ked af at høre du har det dårligt, men forstår dig. Da jeg var på din alder havde jeg det oftest på samme måde, til tider er det tilbagevendende, men jeg ved der er lys på den anden side af tunnelen, hvis man søger det. Har du nogen du kan snakke med, nogen du stoler på? For mig hjalp det også, at lade alt mit steam, som jeg samlede, komme ud til koncerter. Jeg håber det går lidt bedre.

    SvarSlet
  37. Hej. Jeg søger evt et par som kunne tænke sig at ende livet sammen hvis man som mig ikke har nogen at ende livet med. Vi kan finde en løsning sammen om hvilke midler der skal til før man dør for good. Nogen der er interesseret?

    Jeg er en pige på 19 som bor i Viborg alene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, er du her stadig? Stadig interesseret? - Håber jeg for din skyld ikke du er! - kh

      Slet
    2. Nogen interesserede???

      Slet
  38. Jeg ville finde mig en læge som jeg kunne udnytte til at give mig en kæmpe dosis piller men ente med en massere folks meninger om hvor akav jeg skulle begive mig ad.. Kommer nok aldrig tilbage så tanken om at stå alene uden noget ville virke mere fredsfyld..

    SvarSlet
  39. Læger for aktiv dødshjælp.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karma. Jeg tvivler på at min læge vil hjælpe mig da jeg kun er 57 og ikke fejler noget, men bare er pisse træt af livet. Derfor vil jeg bare gerne vær herfra, eller en som kan skaffe mig et middel som kan slå mig ihjel sådan at jeg bare sover ind når jeg er gået i seng om aften

      Slet
  40. jeg gider ikke leve mere. nogen der kan hjælpe mig med at dø ?

    SvarSlet
  41. hvordan begår jeg selvmord hurtigst mulgt?

    SvarSlet
  42. Jeg har også tænkt mig at stoppe livet. Jeg vil bare ikke have at det er familien som finder mig. Så det skal gøres rigtigt. Jeg læser interesseret med.

    SvarSlet
  43. Hej maria. Jeg kan godt forstå dig. Sådan har det også. Hvis du har en almindelig grill. Så tag den ind i dit soveværelse. Tæt vinduerne. Og luk døren. Og tæt den med gaffertape brug tape vinduerne. Hæld en masse kul på grillen. Tænd op Og læg dig til at sove. Du sover stille og roligt ind. Held og lykke.

    SvarSlet
  44. jeg ved hvordan du har det og det kommer end da fra en 14 årig pige, jeg er det samme sted og har også tænk på at tage livet men det er en virkelig dårlig ide...ved godt hvor meget du gerne vil det men...det er nødtes løs...for du kommer bare til live igen og dit liv vil nok blive meget værre....jeg ved du er lidt ligeglad med de her bedskeder men seriøst...ikke gør det.....

    SvarSlet
  45. Det bliver aldrig aktuel nu hvor jeg ikke engang får det til brug i det sted som jeg havde udstedt til det buhu kunne man næsten sige men jeg syndes muligheden er der som den altid er lige om hjørnet om end ik andet...

    SvarSlet